مهدی غزنویان

زندگی من

مهدی غزنویان

زندگی من

حرف را باید زد

حرف را باید زد

درد را باید گفت

سخن از مهر من و جور تو نیست

 

نمی دانم چرا اما قبلا با نام پسر عمویم دانیال در وب می نوشتم به نظر من خیلی بد است که آدم از خودش فراری باشد . از خودش بترسد . از اینکه دیگران او را بشناسند از اینکه در موردش صحبت کنند و از اینکه دستش بیاندازند. من به اسم خودم
 نمی نوشتم چون می ترسیدم در شرکت برایم مشکل پیش بیاید . من یک بچه ترسو هستم که جنگ، خفقان، اخراج از کار و پاکسازی ، شلاق زدن بخاطر داشتن ویدئو ،  اخراج از مدرسه بخاطر جمع کردن تمبر رژیم پهلوی ،  مسخره شدن بخاطر کروات زدن  و کشتن افراد بخاطر عقایدشان را به چشم دیده ام . پس به من حق بدهید که ترسو باشم. اما حالا دیگر دوست دارم خودم باشم و دیگر مسخره شدن توسط گوسفندان برای من مهم نیست . الان فقط خودم مهم هستم . من یک آدم سطحی و نادان هستم که به جهل و بیسوادی گرفتارم . دوست دارم روزی در آستانه منطقه باشم . من به کمک استاد مهربان تلاش می کنم تا از این حماقت خارج شوم . 
 

 

:نوشته های قبلی من را میتوانید در این آدرس بخوانید

 

danialbaran.blogsky.com

نظرات 5 + ارسال نظر
مورچه شماره یک دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ

منطقه به شما خوش آمد می گوید. ولی شرایط بودن در منطقه را که می دانید باید سر تا پا در آگاهی و حضور باشید و هر لحظه که از هوشیاری غافل شوید آسیب پذیر خواهید بود.و مهم تر این که منطقه قوانین خودش را دارد و در عین حال هر لحظه این شرایط تغییر می کند.

مریم سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام.
خانه نو مبارک.
من هم دیگر آنجا نمی نویسم.
ولی بین دلیل من تا دلیل شما به اندازه دنیا فاصله هست و شاید هم نه. شما از اینکه خودتان نبودید فرار می کنید و من از اینکه خودم بودم.
سلام مهدی
چقدر اتفاقات خوب در این هفته افتاده.

مریم سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://maryamgh.blogfa.com

سلام مهدی
در مورد منطقه برای من هم توضیح می دهید؟
راستی دلم خیلی تنگ شده.

الف.کاف جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

شروعی دیگر مبارک!

استاد مهربان‌تان...
هیچی٬ بگذریم...

الف.کاف شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

اینم خودگشودگی ِ ٬ نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد