مهدی غزنویان

زندگی من

مهدی غزنویان

زندگی من

مراسم تولد فروغ ۱۵دیماه ۸۶ ظهیر الدوله

دیروز به مناسبت تولد فروغ فرخزاد به همراه تعدادی از اعضای کلوب فروغ به ظهیر الدوله رفتیم . مراسم ساعت 15 شروع شد و ما حدودا تا ساعت 16:30 آنجا بودیم. در مجموع مراسم خوبی بود اما یک مورد آزار دهنده هم داشت و آن حضور افرادی با گرایش های سیاسی بود که من فکر میکنم بر صمیمت فضای حاکم تاثیر گذار بود در ضمن همین مساله در آخر نزدیک بود برای من موجب یک دردسر  بزرگ بشود که به خواست خدا  سوء تفاهم بوجود آمده برطرف شد و به خیر گذشت .

گذشته از این حرف ها این اصلا  روش درستی نیست که ما در چنین گردهمایی هایی که برای بزرگداشت مفاخر ادبی کشور برگزار میشود بدنبال منافع حزب و دسته خودمان باشیم . امیدوارم آن دسته از دوستانی هم که برای این مقاصد به این گونه گرد همایی ها می آیند هر چه زودتر  راه بهتری برای ابراز وجود پیدا کنند و باعث گرفتاری و دردسر دیگران نشوند.

                                                         

                         حضار در حال شعر خوانی 

 

                                    

          گل ها و شمعی  که بچه های کلوب آورده بودند

                                                        

 

 

                         تعدادی از اعضا که البته این عکس در آخر مراسم گرفته شد

 

           

 پایان مراسم و بسته شدن در(به توصیه زهره عزیز از درب به در تصحیح شد) ظهیرالدوله

 

سعی میکنم به محض اینکه عکس های دیگه ای از مراسم دیروز توسط دوستان ارسال شد در تاپیک های بعدی اضافه کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ق.ظ

انگار
آن شعله های بنفش که در ذهن پاک پنجره ها میسوخت
چیزی بجز تصور معصومی از چراغ نبود

حتما چون خیلی خوب بوده شما در موردش نوشتید.

زهره چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ

نتوانستم عکسها را باز کنم. به هر حال دست شما درد نکند ولی تو را به جان هر کی دوست داری ننویس «درب« بنویس «در«

شکوفایی (مینا) چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://shekoofaee.blogfa.com

تیترت بدجوری روزنامه ای بود . . . نکنه مطبوعاتی چی هستی . . . چون حسابی گول خوردم . فکر کردم عکسهای تولد خود فروغه...!!

محمد کمانگر چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام گرامیان بسیار عزیز پاینده باشید که به یاد فروغ بودید و به دیدارش رفتید. خسته نباشید آفرین بر تدبیر و عزم شما.

یک فروغیسم چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ق.ظ

خیلی متاسفم برای تمامی دوست داران هنر و به خصوص فروغیسمها چرا که در روز ولادت فروغ دور هم جمع نشدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد