مهدی غزنویان

زندگی من

مهدی غزنویان

زندگی من

من خودم را گم کرده‌ام

آدمهای درون من چقدر سرکش شده‌اند

هر کس بدنبال خواسته خودش است و من تنها در بین این تن‌ها گم شده‌ام

لومباردو از من ایتالیا و نقاشی  را می‌خواهد

و او که نمی‌دانم کیست من را به الموت و اُوان می‌خواند

من در این بین به دنبال خودم می‌گردم

هر چه می خواهم و می‌کنم خواسته کسی‌است که فکر می ‌کنم خودم نیستم

من در بین همه شلوغی‌های درونم گم شده‌ام

من در ترافیک درونم گیر کرده‌ام و به همه چراغ‌های قرمز فحش می دهم

من خسته‌ام

واقعا خسته‌ام

هیچ کاری هم نمی توانم بکنم

من دوست ندارم خودم را بکشم

من خودم را خیلی دوست دارم ،دوست دارم خودم را داشته باشم

من خودم را گم کرده‌ام

یادم رفته که کی بودم

یادم رفته که کجا می‌خواستم بروم

راستش را بخواهید اصلا الان هم نمی دانم در کجایم

من خودم را گم کرده‌ام

نظرات 4 + ارسال نظر
انارام فروهر دوشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ http://asanaram.mihanblog.com

سلام برادر . ان شاء الله که به زودی دوباره از خودات پیدا می شوی !

آسا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://asanaram.mihanblog.com/

همیشه این گم شدن ابتدای راه ما بوده وقتی بین اون همه اسپرم یکدفعه می فهمی که گم شدی و باید یک مسیر سخت رو طی کنی تا به همین گم شدن های کمتر و پررنگ تر برسی ُدیگه چه توقعی داری که توی این همه شلوغی پیدا بشی؟

فرزانه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ق.ظ

من هم خودم را گم کرده ام و کسی عاشق این گم شده است
:-( کاش خدا نزدیک بود

عطیه چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:06 ب.ظ http://majalll.blogfa.com

سلام مهدی عزیز
من خودم را گم کرده ام
این عبارت را که یک سال است با آن درگیرم و دست و پنجه نرم می کنم تو گوگل تایپ کردم برای گرفتن یاری و کمک و جالب بود که شما دقیقا حرفهای من رو تا اینجا نوشتید و این بسیار عالیست چون من متوجه شدم راه رو درست اومدم این یک مرحله در زندگی هست که دیگران هم تجربه کردند .ممنون با اجازه متنتون رو کپی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد